Eind goed, al goed

5 augustus 2019 - Den Bosch, Nederland

En dan zijn we weer thuis waar we warm onthaald worden door buren en vrienden. War een reis, 8000 km lang en wat een ervaringen. Een feest van liefde, van fijne ontmoetingen van mooie dingen zien, van sportief zijn, 600 km gewandeld, 7000 hoogtemeters geklommen (en dus ook afgedaald),  van luieren en van ervaren hoe het is om zonder tijdsdruk te leven. Zoals Paul dit noemde; tijd is zonder waarde. We konden een dag niets doen zonder dat we daardoor een ‘achterstand’ opliepen in het programma of dat we iets zouden missen.

Griekenland is een prachtig land met zeer vriendelijke mensen. We gaan zeker terug met Hussie maar willen ook de eilanden gaan verkennen met  kortere reizen.

We komen ook thuis met het besluit vaker een langere break te nemen. We gaan uitzoeken wat er mogelijk is.

Dank jullie wel voor de reacties, de berichtjes. Het was fijn om te merken dat we zo anderen mee konden laten genieten van ons avontuur. Het maakte het voor ons ook leuker om te schrijven. We weten door de statistieken dat er ca. 130 mensen hebben meegelezen, alleen kunnen we niet zien wie dit zijn geweest.

Dank je wel Paul voor alle feitjes en wetenswaardigheden, zonder dit was het niet gelukt een goed reisverslag te maken.

Deze blogs zijn geschreven om in een boek om te zetten dus mocht je zin hebben om het boek in te kijken, laat het ons gerust weten. Een Ouzo schenken we met veel liefde voor je in!

1. Renata:
    Prachtig! 😘
  2. Lia:
    Welkom thuis,
    nu begint de tijd van nagenieten!
  3. Harry van hees:
    5 augustus 2019
    welkom thuis. Heb echt genoten van jullie vakantieverhalen. Het lijkt me fijn om te reizen zonder tijddruk. en nu nagenieten. Ben benieuwd naar jullie reisverhalen,
  4. Margriet:
    7 augustus 2019
    Tja, ik heb het gevoel dat we alles al weten! Maar voor de ouzo (en jullie in levende lijve) komen we - ook - graag ❣👍🏼😘