Igoumenitsa - Ferry 16 juli, dag 48

16 juli 2019 - Igoumenítsa, Griekenland

De laatste dag in Griekenland breekt aan. Bewolkt en na het ontbijt begint het licht te regenen waarop we binnen gaan zitten. We hebben tot nu toe slechts een keer binnen gegeten en verder hebben we vooral buiten geleefd.

1CAF5CE9-32CD-4346-98C8-88729141B18702C34F73-EE94-4812-8620-8106E7CA1957

We ontdekken in de caravan nog steeds dingetjes en van sommige zaken als de boxen moeten we de aansluitingen nog uitzoeken. Dat komt later in het jaar wel weer

Een caravan heb je redelijk snel schoongemaakt, maar als er een glas sinas tegen de grond, over de bank en tafel gaat, dan ben je wel even bezig.

Vanaf 18.00 is inchecken mogelijk en om 21.00 gaan we boarden, dat is het plan. Enigszins spannend is het weer wel, het rijden. Helaas horen we bij het inchecken dat we vertraging hebben en nu is het uiterlijk 01.00 boarden i.p.v. 23.00. We gaan het wel zien.

Het doet heel wat met ons om Griekenland te verlaten. Het volledig zorgeloze en zonder tijdsdruk te kunnen besluiten wel of niet wat te doen bevalt ons uitstekend. Zonder ‘moeten’ gewoon zijn in het moment. Genieten van het heerlijke weer dat zo vanzelfsprekend warm tot zeer warm was. De zee, de aardige mensen, de geschiedenis. Maar vooral toch gewoon echt genieten van het samen zijn.

We eten nog een keertje bij George. We vinden het fris en trekken een vest aan, het is slechts 22 graden. Het is nu afwachten tot we gaan opbreken, aankoppelen en op weg gaan.

ACAD22E3-D7FD-4B7B-BD7C-B9A6F2CFDE90

1. Margriet:
    16 juli 2019
    Zoals je het omschrijft, vrouw I: dit is het ultieme pensionado gevoel. Niks moet, geen zorgen, veel samen zijn/doen en geen tijdsdruk👍🏼❣😜 Chaletje op een uurtje-reisafstand en best vaak mooi weer: snap je het nou? 👊🏻😍
  2. Harry van hees:
    16 juli 2019
    Jullie hebben echt een hele fijne vakantie tot nu toe gehad. Het zal weer wennen zijn aan het Nederlands leven.Zou voor jullie willen dat het nog een tijd zou duren.