Mayrhofen - Innsbruck 20 juli, dag 52

20 juli 2019 - Innsbruck, Oostenrijk

Vandaag zou het in de middag gaan regenen dus we besloten naar Innsbruck te gaan.

Met een uurtje rijden zijn we er en wandelen de stad in.

Een erg mooi en gezellig druk centrum met aan alle kanten zicht op de bergen.

307DA4F5-1DE1-41EA-B5E1-F6E793740A688A95041C-C3E2-453D-A9A4-1BA9A5186258

We bekijken het gouden dak, de stadstoren en de toegangspoort. Helaas is de postzegelwinkel gesloten en verder vinden we een paar goede lichtgewicht wandelstokken voor ons beide. Deze twee hebben enorme spierpijn maar voelen ook wel dat we met de afdaling van gisteren onze knieën overbelast hebben. Wandelstokken zijn niet alleen goed voor je balans maar nemen ook 60% van het lichaamsgewicht weg van je. Bij afdalen is dat wel een stuk gezonder.

9CEA6B4E-7316-48B3-883F-551562DFCCD6589A3031-C174-4F15-BAF6-F3859EAE6275

CBC86E55-6164-4557-83CC-DB0EB5270E7D

Niet te geloven die familie Kröll toch, ook in de strudel business actief

555E8736-F55F-4743-93AB-6BFE8434C77F

Voor de lunch kopen we in de Markthallen een paar lekkere broodjes, kaas wat worst en gaan dan lekker buiten bij de foodtrucks zitten  simpel en lekker

13CA772D-49FC-4EAB-B5CC-B7C0585EF9C66367F7AF-E40F-437C-B045-9E9C12809713

Voor we terug naar de camping gaan kijken we of we in het centrum het hotel kunnen vinden dat destijds op Paul zoveel indruk heeft gemaakt, en zo ontdekte we al bellend met Erna, ook op haar. We hebben de locatie maar zijn nog niet zeker van het huis. Erna is op zoek naar haar dagboek van die reis. Waarschijnlijk staat daar een adres in. Het was echt leuk om te horen dat ze beide dezelfde herinneringen hebben aan die reis.

En dan komen we bij de camping aan om te ontdekken dat die extreem grote camper verplaatst is en nu onze buur is. Daar zijn we niet blij mee want het is zo ongeveer een flat die naast ons is komen staan en ook nog eens een stuk van onze plaats in gebruik heeft genomen. We wachten even af wat de campingbaas ermee gaat doen, we hebben aangegeven dat we dit niet oké vinden.

De regen barst los tijdens het koken dus de pan gaat van buiten snel naar binnen op het pitje. Even later trekt er ook een flink onweer over ons heen. We moeten helaas echt even door de regen om de afwas te gaan doen.

Het was vandaag een warme dag, zo’n 30 graden. Ook voor de komende dagen is er warm weer voorspeld maar ook wel met onweer en regen kansen.

O ja, we hebben beide hele dikke vette spierpijn. Sorry Bart en Donny, ik ben nu zelf de aanvoerder van de lijst geworden.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Paula:
    21 juli 2019
    Hopelijk is de spierpijn gauw weggetrokken.