Vertrek! 30 mei, dag 1

30 mei 2019 - Wertheim am Main, Duitsland

De eerste keer gaan rijden met een net beladen caravan vraagt extra aandacht. Wegen of er niet teveel gewicht in zit en de kogeldruk is belangrijk. De spiegels verlengen we ivm de langere caravan en dan kunnen we gaan rollen. Het avontuur tegemoet. Beide vinden we het maar onwerkelijk om zo lang van huis te gaan.

Uitgezwaaid door Richard en Marie-Therese vertrekken we om 9.44 met een kilometerstand van 144144.

Het blijft lekker rollen tot in Wertheim waar we de caravan op een plekje parkeren en linea recta doorlopen naar het terras

Wertheim campingProost!

Birgit een van mijn relaties komt bij ons op bezoek  we hebben een zeer gezellige avond, was te lang geleden dat we elkaar spraken

Birgit

O ja op de camping is ook een familie zwaan neergestreken

Romantisch plaatjeSunsetHappy couplePaul en Pioenen

1. Liesbeth .:
    30 mei 2019
    Heeeeel goede reis en laat het bier je goed smaken .
  2. Harry van hees:
    Ik had niet de plaats gezien, wat verder kijken dan mijn neus: Wertheim am Main. Groetjes
  3. Maria:
    30 mei 2019
    Goede reis, en geniet ervan!
  4. Paula:
    31 mei 2019
    Mooie foto's, Paul in deze caravan passen wel 2 bossen bloemen.
  5. Harry van hees:
    Het ziet er goed uit, kort geslapen, dat is normaal dat als je de eerste langer weg gaat. Ik ben benieuwt waar jullie nu eindigen