Mistras - Napflio 17 juni, dag 19

17 juni 2019 - Nafplion, Griekenland

Een reisdag die we voor de verandering eens lui beginnen. Uitslapen, rustig ontbijtje, nog een koffietje. Het is niet zo ver vandaag, 160 km en dat over tolwegen. Hele andere wegen dan we van o. a. Van Bart hebben gehoord. Die hebben Griekenland verkent zonder navigatie op kleine en smalle weggetjes. Onze navigatie heeft er soms ook moeite nee. Dan wil hij ons over een soort van landweggetje sturen i.p.v. de meer doorgaande weg.  Prima zonder de sleurhut erachter en nee dank je met

Onderweg maken we een stop bij een groentewinkel. Die hebben een aanzienlijk betere keuze dan de supermarkten en alles ziet er ook nog eens beter uit. We slaan fruit en groente in om vanavond gegrilde groentes te maken.

De weg naar de camping is een stevige afdaling en de mover is hier echt wel nodig om te caravan op zijn plaats te manoeuvreren. De plaatsen zijn klein maar omdat het nog laagseizoen is kunnen we de buurplaats gebruiken voor de auto en hebben we wat meer ruimte om in de zon of schaduw te zitten

Rond 13.30 zitten we aan onze boterhammen en nemen daarna gelijk een frisse duik in zee. We hebben een mooi plaatsje en staan onder een doek zodat de zon weg gefilterd wordt. Ziet er niet zo leuk uit, het lijken wel garageboxen.

We zitten vlakbij Nafplion, dat een zeer leuke plaats moet zijn. Voldoende oudheden om de hoek dus we gaan ons hier wel vermaken.

Nu is het luieren geblazen. Het is iets bewolkt en dat maakt het een stuk aangenamer.

We zwemmen, lezen, slapen ons de middag door. Heel vervelend 🤪

35365905-5147-44B6-A182-4739510DB3D687E47236-FD5E-4DA1-947D-838294CB2D7C

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Paula:
    18 juni 2019
    Daar wil ik ook wel zwemmen.
  2. Joske:
    18 juni 2019
    Ik geniet met jullie mee...
  3. Harry van hees:
    19 juni 2019
    Zwemmen in natuur is heerlijk
    Groetjes