Molos 27 juni, dag 29

27 juni 2019 - Molos, Griekenland

F01C2D1E-0794-4264-A23F-F16F84187956

Rust en taakjes dag!

Paul ontfermt zich over de caravan, de buitenkant krijgt een poetsbeurt. We hebben samen lol omdat dit ons doet denken aan het tv programma we zijn er bijna. Een groep pensionado’s die op hun gezamenlijke caravan reis gevolgd worden door de camera. We vonden dat een aandoenlijk leuk programma. En het heeft ons doen beseffen dat Griekenland een prima bestemming is om met caravan te doen.

Helaas mag ik aan de boekhouding. Afwikkeling van de rechtszaak moet ik toch echt zelf doen. Uiteindelijk ben ik hier, mede dankzij het trage internet een hele dag mee bezig. Nu zijn de boekhouder en de advocaat weer aan zet.

Uiteindelijk heeft Paul niet alleen de caravan gepoetst, ook aan het bed, de deur, de koelkast werden er nog wat meer losse klusjes afgerond. Zijn lol project, de schotel, is ook gelukt.  Als we willen kunnen we tv kijken :) Wie weet, het voetballen?

Vandaag is ook de dag van de beesten. De hond en katten van de buren, verschillende grote insecten en de nodige vliegen en muggen.

Bij het plukken van de rijpe moerbijen laat ik er een aantal hangen omdat daar grote insecten van aan het eten zijn. Met 250 gram kan ik een potje jam maken. Met pectine zodat de suiker achterwege kan blijven.

A8C578A2-DB00-4E1C-974B-227FED95B57C30664D42-982F-4EB7-91D0-93BA51D8C66875B04F6A-19B8-4C08-9C5A-AF477AEB7341

1. Harry van hees:
    27 juni 2019
    Schitterende foto's en je kan zien wat voor soort beestjes in de zijn. Het programma ook gezien. Lachen.
  2. Helen:
    28 juni 2019