Athene - Molos 26 juni, dag 28

26 juni 2019 - Molos, Griekenland

Vandaag gaan we verder reizen, terug naar de kust. Wel noordelijker dit keer. We verlaten de Peleponesen en rijden centraal griekenland binnen.

Het is flink winderig geworden, dat was gisteren ook al zo, echter in een stad merk je dat minder. Het is wel lastiger rijden, dus iets langzamer aan.

20AA27A1-8C85-4CF7-8199-301C73F1BB6B

Onderweg zien we de natuur groener worden, de kale heuvels gaat over in beboste heuvels. Net als we zeggen dat we olijvenland verlaten hebben rijden we door een olijfboomgaard heen.

De camping ligt aan zee, helaas zonder direct zicht op de zee. We zoeken een rustig schaduw plekje en settelen voor een paar dagen.

Naast het ruizen van de wind zitten er vele krekels en vogels. Het is een hele rustige camping. Er staan een stuk of drie andere kampeerders. De buurman maakt zachtjes Griekse muziek, klinkt wel lekker. Zang en gitaar samen is altijd mooi.

Zwemmen, lezen, niets meer!

tegen de avond horen we dat er iemand wat verder een tv heeft aanstaan. Dat geluid draagt ver, is jammer van de rust.

07F00E18-2E26-4B4C-A3D3-B2256D3A2FDA

41B81425-1A82-43AF-8E86-CF3C0E0579A7

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Liesbeth .:
    27 juni 2019
    Mooie foto ,je bent aangenomen voor reisleidster
  2. Beppie Kraneveld:
    27 juni 2019
    Ziet er goed uit Amne-Marie, gezellig wat je aan hebt. Geniet nog maar lekker samen.