Salzburg - Venetië 2 juni, dag 4

3 juni 2019 - Venetië, Italië

8.30 rijden we de camping af. Op zondag is het gelukkig meestal rustig rijden. Het is heerlijk zonnig weer.

De route voert ons Oostenrijk uit en Italië in. We hebben de zuidelijke route gekozen. Vele tunnels echter geen passen. Mooie uitzichten, bergtoppen met of zonder sneeuw.

Mooie combiTunnel en sneeuw

Als echte Hollanders lunchen we buiten met de laatste karnemelk en een bruine boterham met kaas en tomaat.

Karnemelk Lunch stop

En doorrollen maar, door de warmte is het wat stoempen en afzien maar komen we rond 15.15 aan bij de camping die aan de overkant van Venetië ligt en naast de terminal voor de boot naar Griekenland.

Het zware stuk rijden zit erop, en het is super goed gegaan. Het is een fijne combinatie waar prima mee te rijden is.

Staat er mooi bij

Gelukkig slaan de medicijnen tegen de holte ontsteking ook goed aan en begin ik verder op te knappen. Echt een nare griep geweest.

We hebben een plaats aan de Laguna Venetië, een zacht windje waait onder de luifel waar de koffie heerlijk smaakt.

Al snel zakken we in onze relax stoelen en genieten van de zon, de boten die voorbij komen. Relaxxxxzzzz

Lekker chillen Some like it not so hot

De oven uitgeprobeerd met Courgette en mozzarella. Lekker makkelijk en zo klaar.

Tijdens de afwas buiten worden we belaagd door muggen. Een telling wees lager uit dat Paul 55! Keer gestoken was. Gelukkig voor hem jeukt het niet.

1. Ingrid:
    3 juni 2019
    Dat ziet er heerlijk relaxed uit! Behalve de muggen dan 🤗
    Geniet ervan ☀️☀️
  2. Paula:
    3 juni 2019
    Dat is op en top genieten.
    Fijn dat de caravan zo good bevalt.
  3. Judith:
    3 juni 2019
    Ha diva! Prachtig die bergen!!
  4. Margriet:
    3 juni 2019
    Nog wat cruise schepen zien botsen?
    Fijn dat het sleurhutrijden júllie wel bevalt! Is ook een mooie, zware combi: die liggen natuurlijk lekkerder op de weg! Oven zelfs.... Heet dat nog kamperen? 🤔😉