Volos, 2 juli, dag 34

2 juli 2019 - Vólos, Griekenland

De rust om toe te geven aan het niets doen begint te komen. Na het rijden van gisteren; vandaag bij beide de behoefte weer een relax dag te houden. We doen eerst wat moet; Paul zijn mails en ik de stukken lezen. Tegen 12.00 zijn we er klaar mee en nemen de rust zoals het komt. Wat kletsen met de buren, boekje lezen, wat rommelen, zwemmen. Chillen dus. Overgeven aan zomaar luieren past niet zomaar in ons systeem, zo merken we. Paul heeft er best een strijd mee, verantwoordelijk zijn, wat moet en vrij zijn.

Na een vega salade met kikkererwten aangemaakt met de lekkerste lokale olijfolie en rode wijnazijn, maken we een avondwandeling langs de haven. Er is een boulevard gecreëerd door de weg af te zetten en er zijn meerdere restaurantjes en cafeetjes te vinden.  Er staan ook nog wat verlopen panden tussen die de potentie hebben om weer iets moois te worden  het doet ons denken aan Ilha Grande in Brazilië  over vijf jaar zal het er best wel eens heel anders kunnen uitzien

Oo een bankje op de strekdam genieten we van de heerlijke avond en elkaars gezelschap.

F7EE2167-A5EA-4B41-899E-BCF8B6A1733C

Thuis bij de caravan zijn de nieuwe Nederlandse buren gearriveerd.

Het leven is mooi voor ons

10F719D5-E78F-41CF-8536-14119602AF6D

1. Paula:
    3 juli 2019
    Heerlijk, al die mooie foto's en reisverhalen.
  2. Harry van hees:
    3 juli 2019
    Heerlijk zo als jullie genieten. Jammer dat jullie niet kunnen luieren. Groetjes
  3. Nicolette:
    3 juli 2019
    Ja, illha grande onder de boom aan het strand samen met de pinquin! Laat nou eens los!